Thursday, August 25, 2005

آینده نو مجوز گرفت

1- از روزی که وبلاگم فیلتر شده دیگه دوست ندارم چیزی بنویسم اما حیفم می یاد اتفاقات و اخباری که این روزها می گذرد را برای اونهایی که می توانند وبلاگ من را ببیند نگویم راستی برای این فیلتر چی کار کنم دارم دق می کنم
2- یک ساعت پیش از مراسم سالگرد روزنامه شرق اومدم و کلی از این مراسم حرف دارم اما خسته هستم و فردا می نویسم چه خبر بود اما فعلا این خبر دسته اول و داغ را داشته باشید که وصال مدیر مسئول روزنامه ایران که تا چند روز دیگه براداران قطعا او را با اردنگی از ایران اخراجش می کنند توانست مجوز روزنامه ای به نام " آینده نو " را بگیرد

4 نظر:

Anonymous حرف حساب نوشته...

سلام. خسته نباشی. من خودم بلد نیستم ولی حتما بقیه کمک می کنند. خبر روزنامه هم خیلی خوب بود. ممنون.

2:27 PM  
Anonymous امیر علیزاده نوشته...

آقای وصال در کار مطبوعات خیلی آدم قوی ای نیست، اما شاید اگر مجبور نباشد روزنامه دولت را مدیریت کند، بهتر باشد...

2:51 PM  
Blogger niloofar نوشته...

فيلتر نيستيد اقاي پوراستاد . ما مي تونيم مطالبتون بخونيم.مهم هم اينه كه ما بخونيم نه خودتون كه مي نويسيد.

1:48 AM  
Anonymous Anonymous نوشته...

اقا شما بنویس ما از فیلتر ردش می کنیم

12:00 AM  

Post a Comment

خانه >>