Monday, July 04, 2005

اقبالی که اقبالش بلند نبود-3

.حدود یک ساعت در دفتر مرتضوی بودیم اما نکته جالب اینجا بود که کمترین زمان به بحث نامه کروبی گذشت چیزی حدود 7-8 دقیقه بیشتر بحث بر سر اعتصاب غذای گنجی و زرافشان بود
دادستان تهران نسبت به خبرهایی که روزنامه در مورد اعتصاب غذای گنجی چاپ کرده بود به شدت شاکی بود و معتقد بود گنجی هرگز اعتصاب نکرده است بلکه هر روز کلی مغز گردو –بادام و... می خورد مرتضوی گفت من نمیدونم چرا این قدر علاقه به مربای هویج داره چون مربای هویج را بر می داره تو آب حل می کنه بعد سرش می کشه!
خلاصه کلی مواد دیگه نام برد و گفت گنجی اونها را می خوره بعدش هم می گه من اعتصابم! مرتضوی گفت تازه فیلم موادی
هم که می خوره را داریم
گفتیم شاید این فیلمها مال زمان قبل باشه گفت نه بابا! روزنامه اون روز جلوش مشخص می کنه که مال چه زمانی است
گفتیم پس فیلم را منتشر کنید تا این همه سر وصدا هم بخوابه! گفت: باشه!!!
بعد هم نیکبخت به شوخی گفت اصلا همین آقای فلاح که همشهری شما هم هست 5 روز بازداشت کنید بفرستید بره پیش گنجی ببینه این گنجی اعتصاب کرده یا نه!
مرتضوی هم گفت آره پیشنهاد بدی نیست !
من هم رو به مرتضوی به شوخی گفتم آقا 5 روز که کمه!
مرتضوی هم غش خنده شد و گفت می بینید این پوراستاد چون سابقه داره میدونه که زیر یک ماه صرف نمی کنه
بعد هم در باب دلایل بازداشت من سخن گفت که صحبت اش را قطع کردم و گفتم آقای مرتضوی هم شما و هم من می دونیم که چرا من را بازداشت کردید
گفتم من را بخاطر نوشته هام در روزنامه ها بازداشت کردید
....مرتضوی این بارهم با صدای بلند خندید!
بخش اول و دوم این مطلب را اینجا بخوانید

8 نظر:

Anonymous شب یلدا نوشته...

اقای پور استاد - این پست سه قسمتی خیلی برای من جالب بود - ولی وحید جان من یه کینه ای از این مرتضوی گرفتم - باورتون نمیشه - یعنی اگه حکومت عوض شه - اگه لیست 100 نفری مثلن خواستن بدن مثل عراق - این نفر 50 به بالاست -

9:49 AM  
Anonymous Anonymous نوشته...

سلام. این جوری که شما از مرتضوی می نویسی آدم تصور می کنه چه آدم باحال و خوش مشرب و بذله گویی هست که محض خنده و تنوع روزنامه تعطیل می کنه و افراد رو به زندون می فرسته...:)) ولی از شوخی گذشته امیدوارم اقبال رفع توقیف بشه. البته به شما هم یه ایراد بگیرم. یعنی واقعاً خود شما نمی دونستید یا احتمال نمی دادید که حتی با چاپ گزیده آن نامه ممکن است توقیف شوید؟ به نظرم نباید با دم شیر بازی می کردید و یک مقدار هم کوتاهی از شما (با توجه به اینکه از سوابق این نوع برخوردها اطلاع داشتید) بوده است.

2:35 PM  
Anonymous امین نوشته...

به این مطلب شما لینک داده شد و در مورد آقای مرتضوی به نظر شما یکمی چهره‌اش را تغییر نداده‌اید؟
آیا آقای مرتضوی واقعاً اینگونه با همه رفتار می‌کنند؟

3:15 AM  
Anonymous sadjad نوشته...

آقا شما فردا یه توک پا تشریف بیار دادستانی

7:25 AM  
Anonymous اميد اقا نوشته...

جالب است انگار بعضي دوستان تعجب مي كنند كه قاضي مرتضوي هم خنده مي كند.عجب حكايتي است.خنده كه خوبي يا بدي ادم را مشخص نمي كند.انگار اصلا توقع ندارند كه كسي بگويد فلاني خنديده.نه اقا مرتضوي جنتي مصباح اينها هم مثل همه گاهي قاهقاه مي خندند خانواده دارند و...اينها كه ملاك قضاوت عملكرد نيست.

1:31 PM  
Anonymous reza نوشته...

jhleb bood , vali khandeye mortazavi ye kami eghraghe ! yeni bavar kardni nist !

12:31 AM  
Anonymous عیسی نوشته...

قشنگ و استثنایی... خوشحال میشم سر بزنی

2:25 AM  
Anonymous عیسی نوشته...

ببخشید آقای پور استاد!من نظر بالایی رو واسه یه بلاگ دیگه نوشته بودم که اشتباهی... .البته در مورد شما هم صدق میکند.لینکتونو گذاشتم.خوشحال میشم سر بزنید.

2:31 AM  

Post a Comment

خانه >>