Sunday, June 26, 2005

فکر کنم خل شدم!

دلم آرام نمی گیرد از شنبه ساعت 2 نیمه شب که بچه ها آن خبر تلخ را از وزارت کشور دادند می خواهم ناامید نباشم اما ...
ای کاش می شد دکتر معین کابینه سایه تشکیل می داد-مثل انگلیس- و اعضای کابینه خود را معرفی می کرد و وزرای هر وزارتخانه هر هفته نقاط مثبت و منفی وزرا و کابینه رییس جمهور جدید را اعلام می کردند به این ترتیب کابینه رییس جمهور جدید هم بیشتر زیر ذره بین می رفت و هم معین و حا میانش با این کار نشان می دادند که نا امید نشده اند و در صحنه فعالانه حضور دارند و برای آینده برنامه دارند
امیدوارم پیشنهادم مسخره نباشه اگر هم بود به حساب این بذارین از شنبه که خبر را شنیدم خل شدم و الان هم که دارم این پست را می فرستم میزان خل شدنم خیلی زده بالا !!!!
در ضمن من در این دو ماه گذشته کامپیوتر نداشتم و نمی تونستم خیلی فعال باشم اما مشکل موقتا حل شده به ویژه که ازالان تا حداقل چهار سال آینده بیکار هم شدیم یاد روزهای که در سلام – آفتاب امروز – نوروز- یاس نو- وقایع اتفاقیه و اقبال اقبال اقبال کار می کردیم بخیر! راستی بچه ها این چند روز کجا بودید دلم براتون تنگ شده خیلی زیاد خیلی زیاد.....!



8 نظر:

Anonymous فرهاد رجبعلي نوشته...

پوراستاد عزيز ايده خوبي ست فقط بايد بيشتر روي آن فكر و تبادل نظر شود.

6:38 AM  
Anonymous Anonymous نوشته...

پيشنهاد خوبی است ولی اول بايد ساختار حزبی برايش درست کرد وگرنه هر گروهی می رود براس خودش يک دولت سايه درست می کند و شير تو شير می شود! به نظرم اينکار را بايد جبهه اعتدال اسلامی و جبهه دموکراسی با هم انجام دهند. به هر حال تا موقعيت اپوزيسيونی درستی تعريف نشده باشد اينکار صوری و بی فايده است. - سيبستان

7:05 AM  
Anonymous سیاوش نوشته...

قربانت گردم کابینه ی سایه را حزب اقلیت در پارلمان تشکیل می دهد نه وسط خیابان. به قول مهدی باید جبهه دموکراسی خواهی را جدی گرفت و گسترش داد. مدیرانی که از مرداد بیکار می شوند را باید به ساختار حزبی کشاند. و مردم بی پناه را با حقوق بشر آشنا کرد.

4:56 PM  
Blogger Noorinia نوشته...

بيش از آن كه به دقت نظر در كار كابينه‌ي دولت جديد نياز داشته باشيم، به نقد جدي روند اصلاحات و عملكرد اصلاح‌طلبان و آقاي خاتمي نيازمنديم. مطمئن باشيد مردم خود عملكرد دولت جديد را ارزيابي خواهند كرد. همان گونه كه اصلاح‌طلبان را ارزيابي كردند. شرايط پيش آمده، چيزي نيست جز فرآيندي كه در هشت سال گذشته شكل گرفته است

7:04 PM  
Anonymous ُSina Tabesh نوشته...

ایده خوب و حتی عملی هستش ولی چقدر توی ایران حاکمیت بر می تابه جای سوال داره

11:44 PM  
Anonymous امین نوشته...

پیشنهاد جالبی است ولی با این همه سازمان موازی به نظرت آیا شدنی است؟
به نظرمن تنها کاری که در صورت انجامش انجام می‌شوبه زنداند رفتن معین و... است!

3:31 AM  
Anonymous فاطمه نوشته...

نه ، ناراحت نیستم ، حداقل امروز ... دارم سعی می‌کنم با خودم راه بیام ، ولی می‌دونی ، انگار نمی‌شه که نمی‌شه

4:12 AM  
Anonymous ali - khe نوشته...

دیگر داشتیم نا امید می شدیم . گفتم شاید قید وبلاگ نویسی را زده اید .می دانم که بیکار نخواهید ماند . منتظر نوشته هایتان هستیم ... ما هم مدتی است که
نمی توانیم اقبال بخریم و در تحریریه دست به دست بچرخانیم ... درضمن هنوز از یاد نبرده ایم که قول داده بودید ادامه ماجرای توقیف وقایع را بنویسید

1:03 PM  

Post a Comment

خانه >>