Wednesday, March 02, 2005

چند نکته

1- ديروز مطلب روزنامه اقبال را ننوشتم. حالم خوب نبود اما از شنبه دوباره مي‌نويسم. اسم ستون را از «بي‌نام و نشان» مي‌خواهم بذارم «پلاك 230» در ضمن از روز شنبه روزنامه اقبال از هشت صفحه به دوازده صفحه تبديل مي‌شود.
2- ديروز تعدادي ديگر از بچه‌هاي قديمي اومدن روزنامه، خيلي خوشحال شديم: آرش، بنفشه، علي، رؤيا، آزاده و ... شايد بتونيم دوباره دور هم جمع بشيم و روزنامه خوب و موفقي را منتشر كنيم.
3- از همه دوستاني كه طي روزهاي گذشته براي من كامنت گذاشتند و يا وبلاگ من‌رو معرفي كردند ممنونم پاسخ محبتشان را در
روزهاي آينده خواهم داد. با يك جواب دو سه خطي شايد نشه تشكر خودم رو خوب بيان كنم. به‌ويژه از پرستوي عزيز و دكتر يونس شكرخواه عزيز.
4- خيلي حرف‌ها دارم كه در اين وبلاگ بزنم . خيلي حرف‌ها...! منتظر باشيد.

1 نظر:

Anonymous sonia نوشته...

بابا توچه با حالي، دلم ضعف رفت، پس كي اون حرفاي مهمتو مي‌گي؟

1:54 PM  

Post a Comment

خانه >>